Planeringar.


Jag sitter & tittar runt på olika resesidor, jag kanske ska åka utomlands med mamma senare i sommar/höst om vi hittar en bra tid med mammas jobb. Mamma byter jobb just nu så hon måste kanske jobba mera & eftersom jag inte får åka utomlands ensam med vänner när jag är "bara 16 år" så får jag väll vänta 1-2 år, men mamma hade lust att åka till Grekland så jag kollar runt på olika städer i Grekland & försöker hitta något bra datum när varken hon eller jag jobbar eventuellt. Innan skolan börjar också, jag vill inte komma efter i en ny skola med en ny klass, haha.
Ska kolla runt lite mera, det ska vara fina sandstränder & självklart måste man kunna shoppa också ;)
Me & mami, shoppin' in Greece, får hoppas att det går, verkligen verkligen! ♥♥♥♥♥♥♥

Jag har varit så resesjuk sedan solen försvann här i Sverige i mitten av juni typ  :( Plus att sis ska till Paris med Maria i höst, Anna var i Indien i januari, Elin ska iväg i höst/vinter & lite här & där så säger/skriver/bloggar folk att dom ska hit & dit. Me want to!♥

Jag hoppas verkligen att vi kan komma iväg ihop! Wish me luck ;)

Puss&kram, Sanna!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0