Pocket full of sunshine!


Nu skiner solen :D Jag ska sticka ut & steka så fort jag skrivit detta inlägg ;)
Idag ska vi som sagt fira sis, fast det är inte förrens 17.00 typ, så jag hinner steka lääänge ;) Plus att jag har redan valt outfit, jag ska ha min nya somriga klänning, så det blir ingen dagens outfit idag heller, för nu ska jag bara ha bikini på mig & sedan hinner jag inte blogga innan släkten kommer, ett litet inlägg kommer kanske ikväll, men ingen outfitbild.
Nej, nu ska jag ta med mig mobilen, solkrämen & resekatalogerna med mig ut i solen, ni borde göra samma sak om ni har det soligt hos er just nu ;) Stäng av datorn & njut säger jag bara :D

Vi hörs senare ;) Puss&kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0