Ruslana Korshunova död.


20-åriga supermodellen, Ruslana Korshunova, avled på lördagen efter att ha fallit från nionde våningen på Manhattan. Allt tyder på att det var ett självmord, rapporterar nyhetsbyrån AP.



Ruslana Korshunova dog vid halv tre-tiden på eftermiddagen på Water street i Manhattans affärsdistrikt. Flera amerikanska tidningar uppger att polisen nu undersöker fallet men att det i nuläget inte finns någon misstanke om brott. Säkerhetsnätet var uppklippt

- Jag hörde vad jag tyckte lät som ett pistolskott, en bomb eller en explosion, säger en chockat vittne till tidningen New York Post efter fallet.

Polisen har uppgivit att det inte fanns några tecken på att det förekommit ett bråk i lägenheten. Det fönster som modellen föll från hade ett säkerhetsnät men det var uppklippt.

"The next big thing"

Korshunova har bland annat medverkat i annonser för DKNY, Vera Wang och Christian Dior och ansågs av många som "the next big thing" i en undersökning i Vogue för tre år sedan, skriver New York Post.

"Hur glad som helst"

En bekant till Korshunova säger att modellen just återvänt från ett modelljobb i Paris och att hon verkade vara "hur glad som helst".

- Det fanns inga tecken. Jag kan inte förstå varför hon skulle få för sig att göra en sådan här sak, säger vännen till New York Post.


Ruslana Korshunova hittades i lördags
död efter att ha fallit från nionde våningen.

Källa: Aftonbladet.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: malin

usch så otäckt!

2008-07-01 @ 19:49:40
URL: http://artofmalin.blogg.se/
Postat av: Sanna Hennerfors

Mm, jag vet :S

2008-07-01 @ 23:37:37
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Petra

Hemskt, visste inte jag!

2008-07-02 @ 14:28:44
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Sanna Hennerfors

Jag såg det på internet :(

2008-07-02 @ 21:05:58
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0