Förlåt!


Gud, shit, förlåt!!
Jag loggar in nu för att säga att jag kommer ta en liten bloggpaus. Det är inte för att jag tröttnat eller så, men jag känner att jag har inget intressant att berätta för stunden... Och jag orkar inte gå in på datorn varje dag...
Igår sov jag över hos Lina, idag ska jag shoppa med Cassie,, Det är väll det som pågår just nu! <3
Jag vaknade med en vagel idag och halva ögat är igenstängt/svullet... Look even more like a freak!!
Jag kommer vara ganska inaktiv här på bloggen resten av månaden. Men jag kommer att vara inne såklart.. Bara inte varje dag. Men kika in så mycket ni vill och... Kommentera :D

2/11-6/11= -0.3...........


Where did you go??
Come back cuz' I need you! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0