Happy Halloween


Idag har jag haft en underbart mysig och rolig dag med mina tre vänner Elin, Anna & Idah :) Vi fikade på Café Kupolen och satt där i ca 2 timmar :)
Sedan fick Elin lov att dra vidare :'( Jag, Anna & Idah köpte dricka och satt på en bänk i någon timme i Kupolen, vi hade hur kul som helst :)
Sedan stod vi ute i snön och frös och fjantade oss, efteråt fick vi skjuts hemåt av Annas mamma. Då drog jag, mamma & pappa till kyrkogården för att tända ljus på älskade farfars grav och ett i minneslunden för Musse & Snurren! <3
Promenader i snön är mysiga om man är tillsammans med vänner eller familj! <3

Sedan kom jag idag på att jag ville ha Luciavaka 12-13 december hemma hos mig med Elin, Anna & Idah så mamma och pappa lovade att gå upp till sitt rum och se på tv till kvällen på fredagen så får vi vara i mitt rum innan, sedan får vi teverummet hela natten, där vi ska ha madrasser, kuddar, filtar och täcken överallt :)
Under vakan så ska vi laga mat, äta pepparkakor, lussebullar, chips och dricka julmust och glögg! :) <3
Sedan tidigt på morgonen så ska vi se på Lucia på teven med mamma och pappa, så ska vi äta julgröt, pepparkakor och lussebullar medans vi har tända ljus! Mosie-som-fan! :D
I can't wait! <3
Men vi kommer inte hålla oss vakna hela natten kan jag nästan lova, haha. Men till kl. 00.00 klarar vi nog! :D <3

Ni vet säkert orsaken till att jag inte bloggat på hela dagen eftersom jag inte varit hemma ;) Men nu ska jag sova. Nu får ha det superduper. Vi hörs imorgon! Ha det mosie!


Gorgeous! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0