1 oktober.


Idag var första dagen på höstens mysigaste månad enligt mig. September börjar allt bli kallt och man saknar sommaren. Oktober har mysiga höstfärger, mörka kvällar med en kopp varm choklad/the/kaffe (vad man nu gillar) framför teven med en filt och i oktober är det höstlov och Halloween :) I november är det griskallt och man längtar bara till december och jullovet.
Så för mig är oktober den mysigaste höstmånaden! :)

Jag kom iallafall nyss hem från tandläkaren, jag hade som vanligt fina tänder osv. :) Jag är aldrig rädd för att gå dit, för jag har aldrig behövt dra ut tänder, ha tandställning, fixa hål m.m.
Men nu ska jag fixa lite musik på min iPod och mobil, sedan blir det Top Model såklart! :) Vi hörs senare! Ha det mosie!


Löven börjar bli röda, orangea och gula!
:)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

Ja, oktober är härlig:D!

2008-10-01 @ 19:09:37
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0