Beat it til' you get it


Måndagsmorgon, jag säger bara det - SUCK!
Sitter i skolan nu, skriver på en av mina tre artiklar som ska göras klart. En ny varje vecka, Niiiiiice - NOT!!
Vi går första året, take it easy man!
Imorse  vaknade jag och Lina runt kl. 06.15 ungefär, sedan gjorde vi oss klara ihop, när vi sedan drog till busshållplatsen var det griskallt. Kallast hittills denna hösten tycker jag. Tur att jag drog på mig byxor istället för tights som jag funderade på, haha!
Idag går jag dem där olagliga åtta timmarna i skolan... Suck!!
Efter det drar jag direkt från skolan hem till Elins place och matar hennes katter, sedan ska jag hem till Lina och hämta mina grejjor och så ska vi umgås. Det blir gym idag igen eller en film, eller både och :)
Så ska vi plugga lite också.
Jag är hungrig, nu ska jag inbilla mig att jag inte alls är hungrig och jobba vidare, vara aktiv denna lektion liksom. Vi hörs senare. Ha det göttans!¨


Work it harder - gonna make myself
look better! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0