Fredag


Åh, så skönt. Redan helg igen, denna vecka har gått galet fot, but I ain't complaining ;) Så länge veckorna går snabbare än helgerna så är det chill för min del :)
Nu sitter jag i datasalen på dagens sista lektion, vi slipper bilden idag och slutar tidigare från denna lektion :) LOVELY!
Efter skolan så drar jag till mammas gamla jobb och kollar på deras konstutställning, det är läxan som vi ska göra iställer för bildlektionen idag: kolla på en konstutställning, så jag valde mammas gamla jobb för där känner alla mig, thihihi!
Efter det drar jag hem och bussarna går från Resecentrum som är rakt över gatan från konstutställningen ;) Väl hemma så blir det att mysa framför Top Model, sedan rensa lite i mitt rum och sedan på kvällen så ska jag över till min granne så ska vi ha det mosiemosie och titta på tv... Plus att hon får en till hund idag ;) En liiten liiiten pudelvalp som heter Douglas anländer idag. CUTE! Så vi ska la kolla lite på honom också såklar, thihihi. Om 28 minuter slutar vi, då ska jag köpa lite chokladbollar (what else?) och sedan blire lite konstutställning y'all ;D
Men jag har faktiskt varit a good girl denna vecka, jag har inte ätit en enda chokladboll på hela veckan ;) Yey - För mig.
*Applåder*
Men nu lär jag avsluta detta inlägg och vara aktiv resten av lektionen. Vi hörs senare idag! Ha det göttans!


Oh, lovely, lovely, lovely! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0