Get 2 it bitch!


Nu har jag kikat på Top Model, så nu blir det att packa resväskan och sedan ska jag kika på lite matte ;) Min mattelärare sa idag att han tror att jag kommer klara provet :D Om det blir så har jag klarat två matteprov i rad, det är faktiskt rekord för mig ;) Hahaha, gissa vad chill det skulle vara! <3
Jag ska också träna lite hemma idag, det förtjänar jag, iallafall min kropp!!
Imorgon blir det lite bloggning, jag kommer nämligen inte hem efter skolan. Jag har matte omprov, så ska jag ner en stund på Kupolen och på kvällen så blir det bio med bästa kompis :) <3 Det blir High School Musical 3 Senior Year, den hade premiär här idag, men hon har träning idag, så det blidde imorgon istället! :)
På tal om bästa kompis, hon kom förbi idag med biobiljetterna som jag ska hämta ut imorgon innan, medans hon är på träning, då hade hon med sig tre saker i present som tack för att jag tagit hand om hennes söta husdjur medans hon var med familjen i Egypten! Gud så kul :)
Jag blev jätteglad och tackade snällt (A) Hänger ni kvar så får ni strax se vad det var för något! :) Vi hörs senare! Pusshejs!


That chick makes me strong
And continue on!
<3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Vanessa

SOLFLICKORNA?

Där hade jag tänkt börja för

några av mina kompisar gick där :)

Känner du Hanna?

2008-10-22 @ 18:18:33
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0