God natt


Jag är faktist riktigt trött, fast jag har gjort ingenting idag. Jag som hade planerat att städa mitt rum och så, men sedan så kollade jag ut och såg att hösten är här och allt är kallt. Sedan helt plötsligt så var det kolsvart ute innan klockan var 16.00 ens.. Då blev jag ledsen och "deprimerad"... Precis som förra året, när det blir iskallt och mörkt tidigt så blir jag ledsen. Hela den här dagen har ägnats åt datorn och teven. Jag blev så ledsen och inte nog med det så börjar skolan på måndag, alltså är imorgon min sista sovmorgon innan jul lovet :'(
Jag känner att jag inte orkar med detta just nu, jag orkar inte gå tillbaka till skolan redan. Jag känner mig för svag för skolarbete igen!

Nu snöar det ute.. Ska jag vara glad eller ledsen över det? Jag ska gå och lägga mig nu, så jag slipper höra tankarna i mitt huvud... Vi hörs imorgon! Ha det bra!

(Bloggen kan inte ladda upp bilder just nu)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0