Kalmar


Här kommer lite bilder från min tid hos sis! :) <3

Dag 1.
Jag åkte tåg hemifrån 08.50 och kom fram 15.52, då hämtade Hagge upp mig så åkte vi till Blomstermålas buss station och väntade på att Jonna skulle komma med bussen efter jobbet.
När hon kom så åkte vi och handlade mat, sedan till Nabbens rökeri och köpte fisk och räkor. Hemma så fixade Hagge sig, sedan åkte han på en fest och jag och sis åt god fisk, goda räkor och kikade på Sex and the City the movie, jag har längtat som bara den sedan jag såg den i somras! :) Efter filmen fikade vi cheescake och kollade på roliga youtube videos. Älskvärd kväll! <3

Första gången jag träffade deras lilla misse. Han charmade
mig direkt ;) <3

Garmin! <3 :)

Han är ju för söt :)

Sis! <3

Männen i systers liv :)

Jag och syster myste till det till filmen :)

Garre Garre Garre Garre söt söt :)

Matlagning :)

Food.

Vi åt och drack gott till SATC filmen :)

Schrimps, stavas det så? :P

Vi fick tvätta av missen som var lortig på magen ;)

My bed ;)

Syster fotade mig när jag tvättade bort sminket, så jag
gömde mitt ansikte x)

Dag 2.
Sov ut, sedan blev det frukost med syster. Vi chillade hemma hela förmiddagen, sedan blev det som sagt promenad ner till ett stängt Inspirea och efter det fotosession nere vid havet. Efteråt mötte vi upp Hagge och så beställde vi Thaimat att ta med hem. Så åt vi maten (som var god som satan) framför filmen Kung Fu Panda ;) Efteråt blev det mer film och choklad :)

Ready for photosession.

Sis <3

Sis <3

Nature.

Fotosession.

Fotosession.

Fotosession.

Fotosession.

Fotosession.

Fotosession.

(Klicka på bilderna för att få dem större)

Fotosession.

Fotosession. Kolla in mina biffiga arm-muskler ;)

Fotosession.

Syns det att vi är systrar? ;) <3

Syster och hösten <3

God natt! :)

Dag 3.
Vi sov ut länge igen. Sedan blev det frukost med syster. Efteråt tog vi det lugnt ett tag, sedan åkte vi till Mönsterås badhus, Hagge lämnade av mig och sis där och så badade vi i några timmar och hade jättekul. Sedan fixade vi oss i ca 1-2 h. Hagge hämtade upp oss och vi åkte hem till hans föräldrar och blev bjudna på världens godaste tacopaj och sallad. Jag fick träffa Julie (Hagges brors flickvän) och lilla lilla Ella (Hagges systers bebis) för första gången :) När vi kom hem igen blev det film med syster, vi kikade på Dirty Dancing 2. Hagge ville inte se den filmen så han spelade dator x)
 
Jag packade ner allt jag behövde till badet :)

Jag och sis hemma hos sis efter besöket hos Hagges
mamma och pappa. Nu ska vi kika på Dirty Dancing 2 :) <3

Garmin lekte med en tusenfoting :S Ingen förstod vart han
hade hittat den x)

Sikken busig katt du har skaffat syster ;) <3

Se bara hur dörrmattan ser ut xD

Det blev god glass med ananas och riven choklad till
filmen :)

Vi myste med ljus, saft och choklad framför filmen. Sedan
gick vi och lade oss:)

Dag 4.
Vi gick upp tidigare än de andra dagarna. Åt frukost och gjorde oss klara. Sedan åkte vi med lille missen till djursjukhuset. Han skulle få en liten spruta ;)
Efteråt så åkte jag och sis in till Kalmar och shoppade hela dagen, jag drog tyvärr inte med min systemkamera till Kalmar så det blir inga bilder från själva shoppingen ;) Men när vi kom hem igen så lagade vi tacos och åt tillsammans
medans vi kikade på 27 dresses, båda hade redan sett den men den är ganska bra :) Sedan kom Hagge hem från jobbet och vi åt det sista av cheesecaken och åt systers supergoda kärleksmums till en film :) Jag packade resväskan också.

Veterinären nästa!

Garre gjorde tappra försök att få följa med & shoppa ;)

När jag fotade vad jag hade handlat i Kalmar så tyckte
Garmin att han fick för lite uppmärksamhet, haha! <3

Garmin fortsätter hoppa framför kameran när jag
försöker ta lite kort x)

"I wanna be a New Yorker" ;)

Klicka på de små bilderna för att se lite av Garmins busigheter medans
jag försökte ta kort på mina grejjer, haha!

Nu ska vi laga tacos :)

Misse och missestrumpa ;)

Tacosmys! :)

Klarpackat! Jag vill inte redan hem :(

Vi gick och lade oss och nästa morgon blev det frukost
och sedan åkte vi direkt till tågstationen :( Hejdå Garmin,
hejdå Hagge och hejdå syster! :( <3

Dag 5.
Jag åkte hem och träffade min mamma, pappa och Tom-Tom, som var GIGANTISK (!) eftersom jag nu var van med lilla lilla Garmin, haha! xD

Detta är mitt mellanmål på den långa tågresan hem, haha!

Jag blev lite smått chockad faktiskt, haha. Men glad över
att få träffa min misse igen :) <3

<3

Nu har ni fått veta vad jag gjorde hemma hos sis :) Jag vill tillbaka redan :( <3
Häng kvar så får ni se vad som gömmer sig i påsarna från shoppingen i Kalmar ;)


You want to see what's in my shoppingbags right? ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0