Måndag


Nu har vi precis haft en lång håltimme, så jag pluggade matten och kom ikapp! :D Weeei ;)
Nu har vi precis börjat datakunskapen - Hatar't. Salen är iskall och jag fryser alltid ihjäl ett par hundra gånger under denna lektionen...
Sedan har vi två lektioner till, gaaah! Plus att denna lektionen är typ, två timmar lång har jag för mig.. This day never ends!!! =/ Men nu ska jag sluta sura för er. Jag vill bara säga detta: Jag FRYSER & jag vill HEM till teven och filten och allt det dära varma och mysiga. Jag vill hem till värmen och min kompis Lina! <3
Nu ska jag vara så aktiv och inne i mitt arbete att jag glömmer bort kylan! Vi hörs senare när jag frysit ihjäl 1100989586 ggr och haft en så lång dag i skolan att jag somnat i 2847867 timmar och är lagom iskall och dödstrött. Hoppas ni har det varmare och roligare och bättre än mig! Vi hörs! Pussie!


Du är stark, glöm inte det! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0