Onsdag


Nu har jag sovit läääänge haha. Men jag har varit vaken sedan typ, 13.00, då snoozade jag tills 13.30, efter det låg jag och Tom-Tom och gosade ihop :) <3
Nu sitter jag i soffan i teverummet, efter detta inlägg så ska jag ta med mig en rostad macka och ett fat musli chrunchy.. Jag sitter här i mina nya benvärmare, min nya svarta t-shirt och ett par vita sov shorts :)
Lite senare idag så lägger jag in vad jag shoppade i Kalmar, lite bilder från mina dagar där kommer också upp inom kort.
Idag ska jag bara chilla, dator, top model på teven, sedan ska jag sätta på mig någon snygg outfit och sminka mig, dra ner till ica och köpa choklad, haha ;)
Jag försöker också övertala mammi att hyra en film ikväll, jag känner för lite familjemys! :)
Men nu ska jag dra, ett musli fat väntar på mig! Vi hörs senare, ha det göttans!


Sneak peak. Fotosessionen!


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0