Personlig lista


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: 
Nej? Jag brukar inte sitta med halva fingret upp i näsan. Snuskigt :o 
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja, när jag är trött, arg eller något dumt inträffar..
Skrika: Haha, ja alla skriker väll ibland?
Sova: Ja, jag älskar att sova, men på någe vis så somnar jag alltid försent och får sova för lite..
Ha ångest: Ja! Hate it!
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Jag brukar inte vilja dö, men har väll hänt att jag velat...
Drömma mardrömmar: Absolut, ibland kan dem där otäcka lilla drömmarna komma
Drömma sexdrömmar: Hahaha, har väll hänt någon gång
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda, men inte på ett bra sätt
Klä dig i svart: Ja! Svart passar till allt, allt, allt ;P
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Yes
Röka: Nej
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: Inte hata, men tycker väll illa om en del..
Lita på folk: Ja. På dem närmaste vännerna och familjen.

VEM:
Saknar du:
Farfar och min syster just nu, det var ju fem år sedan farfar dog i förrgår... Och jag och sis har aldrig varit borta från varandra såhär länge... Men vi ses om 10 dagar! :D
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Ava
Vill du slå: Just nu? Mig själv! Morr... /:(
Kysste/pussade dig sist: Tobbe
Vill du kittla: Någon som är väldigt kittlig x)
Kramade du sist: Lina tror jag
Vill du prata med: Alla mina goa vänner! :)
Skrek du på sist: Mamma?
Vill du vara som: Hmmm...
Sårade dig sist: Jag
Vill du bli galet full med: Ehm? Mina vänner?
Gjorde dig riktigt glad senast: Lina och sis
Fick du sms från senast: Tobbe eller mamma
Ringde dig senast: Tobbe

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Lite smått, ja ;>
Någon annan psykisk sjukdom: Jag är galen och dum i huvet x)
Någon fysisk sjukdom: Räknas astma i det?
Någon skada: I huvudet
Färgat håret: Yepp
Brutit några ben: Nej, men jag gick på kryckor för ett år sedan.
Några piercings: Öron och ska kanske pierca mig senare i år ;D
Egen dator: 2 st
Bra självförtroende: Nope
Kysst/pussat någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Yes
Bjudit ut någon: Vet inte xP
Varit kär: Nja...
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ett tuggummipaket för ett antal år sedan, haha x) Och råkade sno en godispåse på bio en gång, men jag kom på att jag glömt betala för den senare under filmen, haha xD
Lämnat landet: Jao
Gjort något olagligt: Beror på hur man ser på saken


HUR:

Går du: Som vanligt folk?
Svarar du i telefonen: "Hallå?" eller "Hallå det är Sanna"
Fördriver du tiden: Tv, dator, vänner, shopping eller träning
Mycket pengar har du: Varierar
Tjänar du pengar: Jobb, skola & jobb
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Kan bli lite varje dag ibland
Många stör du dig på: Ett fåtal
Ofta träffar du din familj: Varje dag. Syster typ 1 gång/månad.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Så länge jag har familj & vänner så klarar jag mig
På gud: Nope
På rymdvarelser: Njae
Att folk tycker om dig: Never.
På ett liv efter detta: Nej, tyvärr.
Att fiskar kan tänka: Ja, men dem glömmer allt på en gång, 5 sekunders minne xD
Att du kommer leva länge: Ja absolut! Jag tränar, röker inte och dricker inte mycket alkohol.

Där kom den, listan! Haha... Jag är i skolan och uttråkad. Men idag hade vi iallafall sovmorgon, började kl. 09.40. Haha, please, comment! ;) Vi hörs senare! Ha det mosie!


You make me fly! High! <3

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0