Shoppat i Kalmar.


Detta handlade jag med sis i Kalmar:


Jag testade första numret av en ny tidning inne på Matöppet, Världen i Blick ;P 29.50 kr, mataffären :P

Jag köpte tre bra matböcker :) Bara 100 Kalorier, 59 kr.
Bara 10 minuter, 59 kr.
Thailändsk mat, 39 kr.
Alla böcker från Lagerhaus.

En ny ögonfransböjare behövdes, 40 kr, Kicks.

Ett fint & enkelt silvrigt halsband med min bokstav på, 59.90 kr, Glitter.

En t-shirt som sitter precis lagom löst och är riktigt snygg enligt mig, 69 kr, New Yorker.

En svart t-shirt som sitter riktigt snyggt, 69 kr, New Yorker.

Hårinpackning (ej testad på djur) som luktar jordgubbe, 24.50 kr, H&M.
Concealer som funkar finfint på mig, 39.50 kr, H&M.

Isadora compact powder, 98 kr, kampanjpris, Åhléns.
Christina Aguilera parfym, 175 kr, Åhléns.
Isadora power brush, 98 kr, kampanjpris, Åhléns.
Maybelline colossal volume mascara, 115 kr, kampanjpris, Åhléns.

Jag hittade samma myströja som jag köpte i Göteborg i somras men den
förstördes i början av hösten :( Men nu hittade jag en likadan på rea, så jag
köpte en ny :D Mysig college tröja, på rea, 150 kr, Bik Bok.
Snygg svart bh utan band, 99 kr, Bik Bok.
Stora, mysiga och fluffiga svarta benvärmare, 79 kr, Bik Bok.

Detta är vad jag fick med mig hem från shoppingdagen i Kalmar :) Vi åt också god pizza på Athena :) Vi hörs lite senare! Ha det göttans!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0