TORSDAG


Suck... What a day! Idag är det egentligen våran kortaste skoldag, men nej, då har vi brytdag och går 8 timmar. Klockan 08.00-16.00. Jag vill bara skrika.
Vi har liten paus nu i skolan så jag skyndar mig att slänga in ett litet inlägg ändå ;) Jag kommer vara så grymt oaktiv på bloggen nu när min käraste farmor är hos oss, eftersom hon inte tål elektronik från t.ex. datorer. Men hey, I love my grandmother! <3
Vi har varit ute i det kalla, fuktiga vädret och tagit kort på saker som har med spår att göra... Min grupp (grupp 9) tog kort på ett tågspår, spår av nötter, spårar ur osv. Man fick ta 10 kort och välja ut ett kort som ska visas inför resten av mediaklasserna och så vinner en grupp.
Det är 13 grupper, alltså 13 bilder som ska granskas av våra lärare. Jag vill bara hem och chilla. Träna lite... Eller massor! :D
Och så missar jag Top Model.... :( Snyft!

Fy, jag mår illa. Det var fruktgrejs med grädde i matsalen (ni vet, sådan där efter rätt grej typ) och jag åt så mycket att nu mår jag illa :S Usch och fy och blä!!

Vi ska snart mötas och se på allas bilder. Så jag måste dra, för jag måste fixa lite grejjer före. Oh GOD! Skönt som fan med helg imorgon! <3
Vi hörs eventuellt och förhoppningsvis imorgon! Ha det chill!


Puss på er! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

Söt pic!:D

2008-10-16 @ 17:49:13
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0