Torsdag - Lov


Hej och tack för era söta kommenterar, kan tyvärr inte besvara dem. Jag är sen i säng nu, jag skulle redan sova typ. Men jag måste packa ner lite mera grejer först. Kom hem kl. 21.15 idag, varit borta hela dagen. Jag tror jag failade matteprovet btw... :'(
Men nu har ju jag lov eftersom jag är ledig imorgon! :D

High School Musical 3 Senior Year var bra :) Mycket avancerade dans&sång scener, och en röd tråd som löpte igenom hela filmer liksom. Grrrreat! :)
Men ni får se den själv, jag vill inte spoila något mer, haha! Men varje HSM film får mig att sakna när man har en kille som man tycker om och som tycker om en själv... Även denna film fick mig att sakna... Ah well.
Men nu har jag bråttom, vi hörs imorgon... Eller inte! Men ni får ha de superbra!


Where you there? Like an invisible
angel watching over me today?! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0