Fredag


Helt underbart mysigt att det blir helg idag, och jag mår tusen gånger bättre än jag gjorde igår, fortfarande förkyld men... Jag känner lite som ett mirakel, att jag mådde så dåligt igår och så mycket bättre idag! Men det är ju bara bra =)
Och som vanligt så är det nästan kul att vara i skolan, med min klass! Speciellt som jag har varit sjuk så känns det ännu mera kul. =)
Efter skolan så drar jag en snabbis till Kupolen, sedan så kommer pappa dit kl. 16.30 och skjutsar mig till nya McDonalds vid Regementet i Falun där BSA ska vara med och inviga! =) Inte jag men, jag ska kolla och så, thihi!
Sedan åker jag med Cassie till Hedemora, så ska jag sova där med henne hela helgen, fan så kul vi kommer ha!! :D
Men nu måste jag återgå till min engelska recension ;) Vi hörs någon gång unger helgen ;) Ha det göttans!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0