Fredag


Åh gud, jag tappar läsare... Det är för att jag bara kommer in på kvällen. Förlåt, men jag har inte tid, eller så glömmer jag.
Idag var en bra dag i skolan, lugnt och jag kände mig faktiskt lite pepp på matte imorse. Så fick vi veta vad vi fick för resultat på matteproven som vi gjorde förra veckan. Eller jag gjorde denna vecka. Eftersom jag var sjuk under förra veckans matterepetitioner.
Men jag var så himla nervös, jag gör inte bra ifrån mig på matteprov. Men Cassie hjälpte mig ju lite förra helgen =) And guess what? ... Jag fick mellan G och VG =D =D =D Han vet inte riktigt än, men det blir G+ eller VG-  =D
Jag som får kämpa för G annars! =) Det var mosie!
Så har jag fotat lite höstlöv och så med min systemkamera idag, den fyller 1 vecka idah. Hihihi. Tänk, nu är det en vecka sedan jag och Cassie hade vår mosie helg! Tiden går så snabbt.
Men nu i helgen ska jag rensa, städa och sådant där med mitt rum. Så ska jag skriva bokrecension och plugga på provet vi har i datakunskap på måndag. Ooopsie, vart har jag papperet?? :O

Men gud, jag känner mig faktiskt pepp nu bby! =D Nu ska jag gå in på mitt rum, sätta på en glad film och sedan träna my ass off! =) Vi hörs lite senare! Ha det göttans!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0