Fredag!


Ah, härligt med helg. Lite vila från lektionerna ;)
Idag hade vi två lektioner, och under den nästan 2 timmar långa håltimmen så gick jag, Becca och Ava till Kupolen och åt mat på Matpalatset =) Alla tog Pluto-målet, som egentligen är för barn, haha. Men alla blev mätta av det där, hur ska en liten unge klara av att äta allt det där? ;P
Idag hade vi inte sista lektionen, som var Estetiskt val, och så fick vi sluta lite tidigare på engelskan, men jag, Emma och Becca stannade kvar i datasalen i över en timme, vi hade hur kul som hels, haha! Jag skrattade så jag grät =)
Så cyklade jag hem, kollade lite på tv och åt lite naturgodis, till kl. 17.00 så åkte jag och Elin till Friskis & Svettis och tränade ett pass. Hemma igen så myste jag lite med Tom-Tom och så åt jag god mat med mamma & pappa.
Nu ska jag dra ner och duscha av mig, sedan så ska jag läsa lite i boken, som vi ska ha läst ut nästa vecka. Sedan så blir det kanske en av mina nya filmer? Vi får se =) Känns skönt att vara ensam ikväll =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0