Hej!


Nu har jag hunnit springa till affären två gånger, första gången blev det tre värdebevis till min mobil, två Kräckers till min hamster, en tuggummipåse, ett par hipsters och två chokladbollar som lite belöning efter min träning senare på kvällen ;) Thihihi, chokladbollar - My obsession! No doubt! <33
Andra gången var jag där och köpte sågspån till min hamster ;) Så nu har jag hunnit tvätta en omgång med kläder, hängt upp dem på tork, tvättat andra omgången kläder (jag ska hänga upp dem efter detta inlägg, sedan åker tredje omgången i), jag har hunnit handtvätta mina franska undies, städat åt min hamster och lärt in mig en liten del av provet.
Så nu snart är maten klar, jag ville ha nudlar med kyckling, så nu ska jag ner och hänga upp tvätten och lägga i resten i maskinen, sedan äta, sedan duscha och sedan återgå till mitt prov och städa mitt rum. Men jag skriver innan träningen =) Ha det bra! Pusspåer!


You wanna be on top?! That's fierce girls!! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0