Hej bloggen!


Nu har man sett säsongens första Idol och sedan säsongens första Heroes ;D Wiihoooo. Plus att jag bakade en chokladkaka som blev klar precis lagom till Heroes, och gissa vad? It was delicious ;)
Nu sitter jag här i mina  sovkläder och dricker massa vatten (water is good) och ska skriva lite mer på min engelska novell här på datorn. Sedan ska jag fixa mig och sova, mysigtmysigt!
Tomorrow is a brand new day och så är det en till cheerleading träning som jag och Linnea ska coacha =) Jag har så roligt just nu, kärlek till klassen och cheerleading och träning och en massa skojj efter skolan, mihi! Nu måste jag dra och plugga och fixa mig! Sov gott!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Elin ;)

God natt :D <3<3<3

2008-09-03 @ 22:56:05
Postat av: Ghostfriend

Fin blogg

2008-09-04 @ 02:26:09
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Alexandra.

ha en bra dag =)

2008-09-04 @ 13:19:24
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0