Helgen som varit.


Jag skulle ju lägga lite bilder som togs i helgen, här kommer några (alla är tagna med min nya kamera, thihi) :
Fredag:


Första bilden togs på Cassie! <3

Jag sa ju att hon var läppglansberoende!

Ja, här är jag.

Sötbild! <3

<3

Lördag:


Uppvisning på nya McDonalds i Falun. Cassie i fulldown.

Cassie i toe touch toss.

Pyramid. Olivia i shouldersit och Cassie i hitch.

Fellan i extension prep.

Cassie i basket toss.

Hemma hos bby igen. Här är hon och Kellie, som är så söt!

Vi satte på bra musik och började laga mat.

Som ni ser, så gick det galant ;)

Sedan kollade vi på SATC, sedan sov vi!

Söndag:


Vi gick ut med Kellie, sedan åt vi frukost.

Vi väntade på tåget i hettan.

Vi är bäst!

Vi väntade på att gymnstikträningen skulle börja. Så vi drack
coca cola och pluggade!

Sedan började träningen och efter det åkte jag hem :) Nu ska jag strax somna till SATC! Ha det mosie och sov gott!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0