Hello

Nu har man stuntat. Kuwlie.. =)
Jag är trött, men det var kulkulkul =) Mötte som sagt Cassie på bussen dit. Hon var helt nervös att hon skulle missa bussen, haha. Men det gick ju bra bby! =) Så snackade vi en massa på vägen dit. Sedan kom vi i tid, wei ;P Så Cassie fixade min frisyr, med en snygg fläta (jag kan inte göra sådana flätor, haha!) Sedan så stuntade vi som sagt. Kulkulkul as you know. Jag tog bussen hem och nu sitter jag här =) Jag ska ner och duscha nu. Sedan läsa lite i boken som vi ska ha läst ut nästa vecka! ;) Ha det bra så hörs vi imorgon! Då berättar jag om gymnastiken! Ha det gött!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: michelle

vilken härlig färg på bloggen :)

2008-09-08 @ 21:35:32
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0