Inlägg nr 200!


Wihooo! Detta är inlägg nr 200. Lite grymt eller hur? ;)
Det blir mitt första inlägg idag, det blir lite kort men det är ändå ett speciellt inlägg ;) Ser ni inte hur det strålar om det?! ;) Thihihi... Nu börjar jag bli trött på att plugga. I can tell... Men jaja, nu ska jag fortsätta plugga på provet så jag kan iallafall två saker till innan jag går ner och hämtar alla kläder som torkat, för att trycka in dem i garderoben och sedan blir det lite finslipning på min bokrecension! =) Nu sätter jag på lite pepp musik så kör vi igång med pluggandet. Vi hörs lite senare! Ha det mosiemosie! =)


Busy girl day 2! ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

kul!:D själv skrev jag det hundrade för ett tag sen...:)

2008-09-28 @ 21:51:10
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0