Lördag


Nu har jag och Cassie precis duschat., vi ska strax försöka laga tacos själva, haha.
Igår var vi uppe till ca. 03.00-04.00 på natten och var hyper, övertrötta. Haha, ni skulle sett oss.
Imorse åkte vi till Falun igen, både igår och idag har ju BSA haft cheeruppvisning för nya McDonalds vid regementet.

Och igår efter skolan så drog jag ju till Kupolen och köpte min allra första systemkamera ;) Så jag var Cassie-paparazzi igår, haha. När jag kommit hem så kan jag lägga upp lite bilder från helgen här, med min nya kamera ;) Mhihi.
Idag när vi kom hit till Hedemora igen så kollade vi på Coyote Ugly med våra naturgodis påsar, sedan somnade vi båda i mitten av filmen. Så vaknade vi runt 18.00, gick på prommis med Kelly (Cassies hund).
När vi kom hem så kollade vi bussar till och från Falun imorgon eftersom vi har gymnastik träning (på Nicole Richies födelsedag, mhaha).

Så nu ska vi dra ner och försöka fixa tacos då, haha! Sedan ska vi mysa framför teven resten av kvällen. Mos-mos-mos =) Vi hörs! Ha det bra!


Denna bild tog jag igår med min "vanliga" kamera =) Bby är toppen till
höger om ni undrar ;P

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0