Lördag


Jag skriver ett kort inlägg nu... Men jag återkommer senare idag! =)
Idag har jag jobbat as usually. Sedan gick jag ner till mormor och morfar, men på vägen dit hörde jag något som dunsade på ett tak och ner föll en liiiten, liiiten fågelunge! Jag bara "NEEEJ!", trodde den skulle dö, ringde mamma att komma med en påse så jag kunde lyfta den åt sidan (den låg rakt framför en portdörr, den skulle ju bli nedklampad), men hon är ju rädd för fåglar så det var lönlöst. Jag tog två stora blad och försökte flytta den liiiilla, chockade fågelbebisen. Tillslut, så kom en kvinna ut genom dörren, jag sa att den hade ramlat ner, hon hade en påse så hon lyfte in den lilla i en buske, där fick den sitta och andas, släppa chocken.
Sedan gick jag till mormor & morfar, dem blev imponerade av min nya systemkamera ;) Hahaha, söta morfar sa att nu fick jag ju ta kort på dem! Så det gjorde jag =) Så fick dem ett aftonbladet och morfar jag mig 100 kr extra. Det var sååå snällt, och precis vad jag behövde just nu, hahaha!
Sedan gav dem mig saft och en mazarin, sedan tog jag och mormor sällskap till affären, vi kollade i busken och fågelungen var inte kvar. Den kunde alltså flyga, så den klarade sig troligtvis bra! =)
Sedan gick mormor in på affären och jag sprang till tobaksaffären i närheten och köpte en Bingolotto-lott åt henne. Sedan gick jag hem och åt mat. Nu sorterar jag mina kläder, första omgången är i tvättmaskinen, sedan tränar jag på dataprovet, rensar rummet och lyssnar på Jay-Z! Hahaha, damn you Cassie, hon har fått mig att gilla Jay-Z och läppglans igen! Hahahaha. I must get back to work. Ses sen! Ha det göttie!


Hardworking girl!! Hihihi... ;)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0