Måndag


Whoa! Bloggade i skolan för någon timme sedan och nu när man skrev blogg.se så kom en helt ny design upp! Hehe...
Nu är sis här :D En månad sedan vi kom till henne nere i Kalmar =) Men nu är sis här, missed her! <3
Mitt rum är stökigt, och jag känner att jag måste göra något åt det, jag är en sådan som kan rensa och städa flera dagar, haha... Så när Jonnas kompis kommit hit, så ska jag fixa mitt rum ;)



Hahahaha, idag i skolan efter att jag bloggat hade vi engelska, jag och Becca skrattade oavbrutet i en timme minst, jag skämtar inte! Hahaha, folk tröttnade lite på oss i slutet x)

Det ligger en urgullig liten katt och småsover bakom mig, tihi. Jättesöt som alltid ofc!
Nu måste jag plugga lite tror jag, vi har så mycket läxor nu i gymnasiet, hahahaha! Men seriously, jag måste faktiskt plugga lite. Då kan man ju samtala lite med sis samtidigt =) Men jag återkommer senare idag. Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0