Måndag


Yes, jag är fortfarande sjuk. Det är inte kul, jag kan inte äta något så idag gjorde mamma soppa åt mig, precis som jag bett henne om eftersom det är typ det enda jag kan äta ;-P
Till frukost blev det Varma koppen, bara det var lite jobbigt.. Jag har varit så otrooooligt hungrig idag!
Så jag tröståt en bulle på kvällen, värmde den mycket så den blev mjuk, sedan kämpade jag i mig den, det gjorde ont som satan...

Jag var inte i skolan idag som ni kanske redan förstått. Men jag fick skjuts av pappa till skolan för att vara med på klasskortet iallafall.. Jag trodde jag skulle dö. Mådde inte bra. Men jag fick le och hoppas att det inte syntes hur jag egentligen mådde.
Jag såg säkert heldöd ut... Suck! Men jaja, there's nothing I can do..
Nu mår jag jättedåligt och sitter och drömmer om sallad =) <3 Men jag kan inte äta sallad =( Så vill jag dricka 10000 liter iskallt vatten, men med min hals så går det inte, jag får kväljningar av vatten.. This sucks...!

Så nu ska jag sova, jag har ont i huvudet, ont i halsen, jag hostar, snorar, är täppt i näsan och är trött som tusan. Vi hörs troligtvis imorgon! Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0