Måndag i skolan.


Jag lämnade nyss in mitt datorprov, det gick nog inte så bra! Alla sa att det var så enkelt, men jag tyckte det var komplicerat, haha!
Nu ska vi få papper med mer datagrejer som vi ska lära oss till nästa prov. Jag klarar inte detta så bra, jag tycker helt enkelt inte att datakunskapen är så kul som jag trodde den skulle vara...
Wellwell... Jag slutar kl. 16.00 idag, det  borde vara en lag som förbjuder att man går 8 timmar i skolan på en måndag... Idag när jag kommer hem blir det Top model, sedan rensa lite kläder, sedan ska jag rensa och städa mitt rum som en galning till musik eller en film. Hahaha.
På kvällen kanske det blir lite traditionell träning, whiiii !! ;) Vi hörs senare! Ha det super!


That's perfection! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0