Måndag i skolan.


Jag sitter i skolan i datasalen och försöker  hänga med... Vilken jävla dag!
Jag är yr av trötthet, jag är helt seg, osocial och min hjärna är bara helt i totalkaos. En lärare har frågat om jag orkar vara med i diskussionen på lektionen osv.

Jag känner att jag bara behöver komma hem och sova eller något. Men vi har möte i Falun idag efter skolan.. Vi ska typ, prata om situationen i laget. I'm worried!!
Jag är verkligen inte i rätt form idag för ett möte... You gotta do what you gotta do..!

Jag är helt skakis, mina ögon kan knappt fokusera sig, emellan åt blir allt jag ser dubbelt eller suddigt eller skakigt. Jag vet inte vad det är med mig idag, allt skriker bara C-H-A-O-S, inside me!
Jag fryser, ska dra tröjan om mig och sätta på mig mina vantar igen, som jag gjorde förra lektionen. Håll tummarna på att jag klara mig genom dagen utan att somna eller kollapsa...

Snart börjar lektionen igen! Ha det göttans!


Igår, hemma direkt efter gymnastiken med handvolten och såsåså...

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0