Onsdag


Har alla haft en bra dag? =)
Min katt ligger bredvid mig i en konstig "ställning" haha, det ser ut som om han brutit ryggen av sig xD
Idag så skrev jag klart engelska novellen under håltimmen, den suuuuger, haha!
Sedan så fattade hela klassen schemat fel och vi kom 1 timme försent till matten, haha! Jag kan verkligen inte koncentrera mig på mattelektionerna, hemma och på håltimmar däremot så kan jag räkna bättre.
Idag var jag, Ava och Becca så sjukt sugna på något så jag och Becca köpte en varsin chokladboll och Ava köpte en god kycklingsbaguette =)

På sista lektionen i skolan så fick vi sluta tidigare så jag köpte en sådan där god kycklingsbaguette och åt den medans jag gick till stan för att ta bussen hem. Idag fick jag åka bil med Lina till skolan, så jag fick ta bussen hem.

Nu när jag är hemma så ska jag se lite på teven, men bara 30-60 minuter, sedan ska jag plugga så jag kan känna mig duktig när jag lägger mig och sover ikväll =)
Ämnena som ska göras klara idag är engelska, svenska, matte och mediekunskap. På engelskan ska jag korrekturläsa och eventuellt ändra lite på min engelska novell, på svenskan ska jag läsa minst 100 sidor i boken som vi ska ha läst klart om två veckor, jag måste läsa lite varje dag för att bli klar i tid, haha, på matten ska jag räkna minst 10 tal och på mediekunskapen ska jag skriva ett A4 papper om en intervju av en klasskompis, jag intervjuade Becca om media så jag ska skriva ett A4 papper sedan skicka det genom First Class till min lärare. Wish me luck och ha det bra!



Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0