Söndag


Jag vet inte hur jag ska ändra den mer, så min bokrecension är nog klar nu... Den är jättedålig, haha! Men jag får nog nöja mig med detta. Recensioner i allmänhet är min stora svaghet. Jag är inte bra på det. Jag tror att bokrecensionerna är anledningen till att jag inte har MVG i svenska... =/ Jaja, inget jag kan göra åt det. Jag vet inte hur jag ska kunna ändra så recensionen blir bättre nu. Den är iallafall klar, så nu får det räcka med den så kan jag fokusera mig på att plugga på till dataprovet nu istället. Provet är faktiskt imorgon, S-H-I-I-I-I-T !!!
Nu ska jag ner och ta upp mina kläder, trycka in dem i garderoben, sedan plugga arslet av mig på dataprovet. Vi hörs lite senare! Ha det gottie!


Come on, make me strong! <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0