Söndag


Jag tänkte börja med en glad nyhet: Jag klarade handvolt helt ensam idag! =)
Ja, igår kväll så myste jag och bby framför teven med Kellie! Mysmys. Vi klarade också av att laga tacosen galant ;) Så åt vi tacos framför teven.
Sedan småsov vi framför teven till SATC, när vi var ganska trötta så städade vi undan och gick upp till Cassies rum. Där började jag ladda in bilder på min bilddagbok medans hon halvsov, haha.
Sedan så  satte vi på The Simple Life och somnade till det! =)
Idag så sov jag lite längre än Cassie, jag var så sjuuukt trött. Sedan fixade vi oss, tog en promenix med Kellie och sedan åt vi en god frukost.
Idag stekte solen när vi skulle gå... 3 km tror jag, till Hedemoras tågstation, jag med min stora tunga väska, min skolväska och påsen med min kamera, haha!
Jag klagade lite för mycket åt Cassie, men vi kom fram, kom på tåget till Borlänge och där skulle vi alltså vänta på bussen till Falun i 40 minuter. Men det fick finfint.
Vi köpte varsin coca cola och så fixade Cassie mitt hår (i snygga inbakade flätor). Sedan så åkte vi till Falun, så var vi ju en timme tidiga, fabulous alltså! ;)
Så vi satt utanför Gymnoshallen i den stekande solen och pluggade. Cassie var min "mattelärare" thihi..
Så tog jag lite kort med min kamera, sedan kom fler och fler folk och så var det dags för gymnastikträning. Idag körde vi mest på flickisar och saltos.
I slutet fick vi som ville köra lite handvolter. Jag klarade själv for my first time. Och då blev jag, G-L-A-D!! ;P

Nu ska jag installera min kameraskiva och ladda in bilderna från helgen! =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0