Tisdag


Jag är fortfarande sjuk =( Orkar inte vara vaken, kan inte äta, orkar inte blogga. Så länge jag är sjuk så blir det bara ett inlägg per dag troligtvis.
Jag är så himla hungrig, jag tänker på Varma koppen, pannkakor, matpajer, hamburgare, mackor, flingor, müsli, chokladbollar och smulpajer...
Jag vill verkligen äta något, men vad? Allt gör ju så in i helvete ont i halsen, mmmmh, jag vill ha en sallad =D
Jag kan inte äta sallad!! ='( Jag får väll ta en till halstablett då.. Jag ska nog gå och sova igen! Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-16 @ 18:26:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Evelinaaa

Bliii frisk!!! vill träffa dig snart juh ! <3<3<3<3<3<3 Juste sett mina inlägg om john? " / Asså saknar han sjukt mkt ! Ångrar att jag hoppa till Simon...

2008-09-16 @ 19:15:30
URL: http://evelinastjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0