Tisdag


Jag kollar varje dag... Ingen kommentar! Jag ser att folk är här inne, kommentera något snällt då! =)

Idag var en bra skoldag som vanligt, efter skolan så drog jag med Becca och Ava till Kupolen, vi köpte strips och the ihop! Sedan åkte dem hem till sin stad och jag cyklade hem till mitt hus ;)
Där kollade jag lite på tv, sedan joggade jag i spåret med Elin =) Hemma så åt jag en stooor tallrik med mat och pluggade på lite glosor och nu ska jag ner och dushie =) Sedan ska jag plugga lite snabbt på morgondagens läxa, sedan ska jag somna till SATC! ;)
Nu måste jag snabba på, sedan får vi se om jag hinner platta håret ikväll eller om det blir imorgon bitti! =) Sov gott och ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0