MP2B


Idag tog jag och min klass klassfoto i skolan.
Jag hoppas jag blev fin på klassfotot för jag
blev absolut inte fin på porträttet xD
Sedan hade vi också en lång håltimme idag.
Då drog jag och Becca till Kupolen och hon
bjöd mig på mat, jag hade inga pengar med
mig men jag vill inte känna mig som en snyltare
så jag ska betala tillbaka! <3
Sedan var det Grafisk Kommunikation som
sista lektion. Efter det följde jag Becca till
busstationen och höll henne sällskap till
hennes buss kom. Då drog jag hemåt.
Här har jag bara chillat framför datorn med
vännerna på msn. Orkar inte mycket mer
såhär första skolveckan. Speciellt inte eftersom
jag somnade alldeles för sent och typ kl. 05.00
imorse så tyckte min katt att det var en alldeles
utmärkt idé att väcka mig.
Så nu är jag otroligt trött och ska nog gå och
sova snart redan :P Ha det gött!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0