You Were My Last My First, You Were My Hunger My Thirst


Idag var sista morgonen jag vaknade upp hos Elin. Nu är min tid som hundvakt över, de kom hem imorse. Jag hade Adam där inatt så nu har han fått träffa Elin och hela hennes familj på samma gång ;P Jag kramade om Elin och vi stannade en liten stund, så fick jag en fin rosa sjal från Oman + en penna som var jättefin och mitt namn var ingraverat i guld. Det var jättefint och jag blev glad över båda, jag behövde inte få någonting, för mig var det en present att få ta hand om Zitor bara :') Iallafall så fick jag skjuts hem sedan och Adam hade cykel så han cyklade. Så fortsatte jag och Adam att sova hemma hos mig. Sedan skulle jag äta och mamma hade bokat in allt julbak idag så Adam åkte hem runt kl.18.00. Senare nu ikväll, någon gång efter kl.20.00 så ringde Rustas mig på mobilen, så snackade jag med honom och sedan ville Dennis, Lina och Adam♥ (dom var med Rustas alla tre + några till) också snacka med mig så jag fick prata med alla. De skulle på bio och se "2012", som jag såg med Becca, Linus och Emil i november. Egentligen tänkte inte Adam dra med dit och nu var det ju försent för mig att dra dit och se bion. Dom sa att jag kunde ta nästa buss xD Jag skulle ju inte hinna dit. Men det ser ut att bli en lugn dag helt enkelt, jag ska ju ändå jobba imorgon.. Men ville dit om jag kunnat! Nu ska jag gå och hitta på något kul! Ha en bra fredag alla söta läsare! (Nu blir jag mer aktiv här igen nu när jag flyttat hem igen ;))

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0