Genrepet i Leksand!


Gissa vem som har biljetter till genrepet på Melodifestivalen i Leksand?
Jo jag :)
Jag har 2 st biljetter till lördagens genrep och jag bjuder med Tobbe :) Så vi ska ses på fredag (då får vi loooov!<3) och så ska vi åka till stan, äta sushi och hyra film på Hemmakväll.
Sedan ska vi hem till Tobbe så ska jag sova över där och dagen efter så tar vi tåget till Leksand så vi är där till genrepet börjar :)
Det kommer bli kuwlie! :) Få en liten prewiev innan kvällen, då kan man se det igen (om man orkar) hemma i tevesoffan ;)
Jag har aldrig sett Melodifestivalen in real life och jag har inte ens kikat på det på teven nu i slutet. Bara stora finalen, hihi ;) Men nu ska jag iallafall kika på genrepet, med bla BWO, Molly & EMD.
Kul va? ;P Men vi hörs! Ha det bra!♥


Biljetterna, maha! :P

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0