Love Game


Skola idag, kunde inte sova mycket inatt, vaknade av sms från Lina, katten utanför dörren, hamstern springer i hjulet och så vaknade jag av mig själv, sedan vaknar man tidigt på morgonen av sin väckarklocka till en 8 timmars lång skoldag... Funfun - NOT.
Idag efter skolan (eller egentligen ikväll) ska jag på dans :)
Före dansen kanske jag och Lina ska ses, kanske. Sushi och prata om brustna hjärtan. Vi finns alltid för varandra <3
Nu måste jag dra. Ha det gött!


Ibland kan ett tonårsliv kännas
suddigt & jobbigt & svårt att förstå
sig på.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-)

2009-02-02 @ 12:43:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0