School forts.


Nu har jag gjort klart mitt tidningsomslag,
printat ut det och givit det till läraren :)
Han tyckte allt var bra och duktigt och han
ändrade bara på en grej. Han gjorde
konturen ljusare på en text :)
Jag gjorde visst detta väldigt bra, eftersom
inget mer behövdes ändras :)
Jag är stolt ;) Jag vill jobba med tidningar
i framtiden. Jag vill jobba i en modetidning.
Så såklart gjorde jag en framsida på en
påhittad modetidning, mihi!
Men nu ska jag börja jobba på ett företag
som fyller 10 år alltså. Hmmm...

♦ Vad för sorts företag?
♦ Vad ska det heta?
♦ Vad ska jag skriva om i broschyren?
♦ Vad gör företaget för något?

I've got some thinking to do...

Men först så ska jag bara publicera detta inlägg
& leka runt en liten kort stund till här på bloggen :)
Ha det göttans!

Puss&Kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0