School.


Jag gick av bussen efter halva vägen idag.
Tog en liten promenix med Elin :)
Sedan när vi gick förbi hennes skola så
sa vi hejdå och sedan gick jag vidare
tills jag kom fram till mig. För första gången
på länge så var jag varm de första 20 minuterna
i skolan. Efter en promenad med fyra tröjor och
en jacka + halsduk + vantar på! Haha.

Jag sitter på grafisk kommunikation.
Jag har inte gjort klart mitt
tidningsomslag och vi ska börja med
en broschyr om ett företag nu.
It. Sux.
Jag ska iallafall försöka göra klart
min tidning först :)
Det är roooligare! :)
Men sedan blir det bråttom bråttom
med broschyren. Den ska vara 8(!)
sidor lång och handla om ett företag som
fyller 10 år. Deadline på broschyren är
veckan före sportlovet. Alltså vecka 15.
I april. Så det är tid kvar, men ändå så
blir det stressa lite sedan. Man vill ju
vara klar i tid ;) För då blir det ganska
chill på de här lektionerna sen ;)

(På idrotten ska vi åka längdskidor. Boooooriiiiing!)

Idag ska jag till banken efter skolan.
Sätta in lite moneymoney.
Efter det så ska jag dra hemåt.
Väl hemma så ska jag ut på en prommis
på ca. 4-5 km.
Efter det så ska jag smsa Elin så kanske
vi ska träffas och åka skridskor! :)
The iceprincess ska lära mig åka
lika sniggt som henne! :)
Men det är bara mabybaby. Depends
on her! ;) Men vi hörs sen.

Pussen!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0