Spendin' All You Got


Just nu sitter jag i skolan och fixar lite på en recension. Klockan 16.04 så tar jag bussen hemåt ;)
Sedan hemma blir det nog bara chilla och ta det mys till kl. 19.20, då tar jag bussen ner till stan igen. På stan går jag av bussen och beger mig till dansstudion :)
Wihoo!
Danslektioner på måndargar är alldeles alldeles alldeles perfekt! Det gör denna jobbiga dagen mucho mucho roligare! :)
Måndag är liksom min "hat-dag", baserad på dessa punkter:

♦ Det är första veckodagen efter helgen.
♦ Vi börjar kl. 08.00, vilket betyder att jag måste släpa mig själv upp ur sängen senast kl. 06.20...
♦ Det hjälper inte att jag numera alltid somnar alldeles försent på söndagskvällen innan.
♦ Inte nog med att vi börjar kl. 08.00 - Vi slutar kl. 16.00!!!
Alltså går vi 8 timmar i skolan på måndagar! Snacka om hathathathat!
Mihi (A)


Men nu är måndagarna iallafall lite roligare för min del. Eftersom jag nu vet att om jag inte orkar dra mig upp på morgonen, då blir det ingen dans för min del, plus att jag tycker jag förtjänar loven mycket mer om jag är i skolan så mycket som möjligt, haha ;)
Det blir också lättare att dra sig igenom en lång, tråkig måndag i skolan för då vet jag ju att på kvällen så får jag ju trääääääänaaaaaaa (och det kan väll ingen ha missat att jag älskar? Jag tränar ju varje dag)
Jag tränar kanske inte dans varje dag, men någon sorts träning blir det varje dag :) Det är ju bara för kul! ♥

Nu måste jag la dra så jag hinner med bussen! Ni får ha det så bra pojkar och flickor så hörs vi! :) Pusspåer!♥♥

Puss&Kramar, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0