My Room Makeover


Hoppas alla andra har en fin och solig sommardag! :)
Det har iallafall jag och nu sitter jag i min säng och lyssnar
älskade Beyonce i mitt nya rum! :)
Det är nu klart med nya väggar, ny fondvägg och nytt golv :)
Jag sov i rummet inatt för första gången sedan i maj.
Nu ska jag fortsätta och fixa in alla mina grejjer igen. Just
nu ligger allt i stora lådor i mitten av rummet :P
Hoppas ni får en bra dag!


Just nu spelar den här underbara människan
Single Ladies (Put A Ring On It) i mitt rum!<3
(På bilden är hon i Berlin)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

det borde vi verkligen :D

kanske kupolen eller bada? (aa <3

2009-07-18 @ 20:08:21
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0