Mobiltankar


Jag sitter här och funderar. Min mobil har börjat uppföra sig konstigt.
Så igår när jag och Elin var och shoppade så kikade vi in på The
Phone House och frågade om dom visste vad problemet kunde vara.
Han som hjälpte mig sa att det antagligen var så att mitt batteri var
kört. Så det är väll dags att köpa en ny mobil. Jag har ju haft den
sedan 2007. Jag har två som jag funderar på. Resten av dom jag
såg igår gillade jag inte. Dessa två är det jag funderar på nu, och
jag har frågor om en av dom:

(Klicka för större format)
Den här är rosa & så snygg. Jag undrar om någon vet vad den heter
mer än Sony Ericsson walkman? Och jag undrar om någon vet om
den ens finns i Sverige. Och om inte, vart kan man få tag på den?

Den andra jag funderar på vet jag mycket om och vet vart jag får tag på den:

(Klicka för större format)
Sony Ericsson W508 Poetic White.

Vad tycker ni?

Pussar!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0