Pluggplugg


Typ, sista lektionen idag..
Eller vi har två lektioner med samma lärare,
så vi slår ihop dom, sedan slutar jag :'D
Fett chill (A)
Då ska man ta bussen hem och sedan
har jag inte klara planer än! ( :
Jag ska nog träna arslet av mig idag tror
jag ^^ Om jag inte skulle träffa Lina.
Men det är bara maby baby! (;
Annars så kommer jag bara njuta av
att vara ensam idag faktiskt.
Lägga mig i tid så jag orkar upp och
jobba igen imorgon. Jag tog ju ledigt
båda helgerna, före och efter lovet.
Men nu är det back to business som
gäller ;P
Men det kan vara lite bra med handpengar
också, haha.
Jag tycker bara det är jobbigt att dra kortet
för smågrejer.
Som fika eller middag med vännerna,
eller om man köper en modetidning eller
liknande småsaker. Så nu blir det några
sedlar i plånboken igen (;

Vi får la se vad som händer idag med mig (;
Men jag känner att jag verkligen måste träna.
Annars ser jag nog ut som en väldigt stor
ballong snart... x) Och det vill jag inte se ut som.
(Bara om ballongen är rosa, hihi)
Ja då ska jag väll återgå till att skriva om
rasismen. Ha det göttgöttgött!♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0