Torsdag


Det är redan torsdag :o
Fett chill iallafall (;
Idag får jag sluta tidigare
från skolan för jag har ett
"möte" och måste då ta
bussen från skolan
kl. 13.20 eller 13.40, glömt
vilken. Jag får kika busslistan
före nästa lektion (;
Efter "mötet" tar jag bussen till
stan och jag kommer troligen
vara på stan runt kl. 16.00 då.
Då kanske Lina ska komma så
ska vi till My Sushi och käka (;
GÖTTTTTTTTTTT!
Sedan kanske vi ska ses en stund
innan jag drar hemåt och hon
sätter igång och pluggar (;
Hemma ska jag nog kika på
SATC och träna (:
Men först måste jag ta mig igenom
den här dagen...
Måndagar och torsdagar så börjar
vi klockan 08.00...
Men imorse när klockan ringde
kl. 05.45, så var jag pigg för första
gången i historien.
Så jag tyckte att det var meningslöst
att ligga kvar, då skulle jag bli trött igen.
Så jag drog mig själv upp ur sängen och
satte igång att göra mig klar.
Jag fick tid över så jag kikade på ett SATC
avsnitt innan jag gick ut och mötte upp Elin
för att ta 07.20 bussen (:
Så gick vi av den och gick sista biten till skolan.
När vi kom till Elins skola så såg Anna oss och
gick av bussen :P
Så Elin gick in till sin skola och jag fick sällskap
av Anna till våran skola (;
Men nu ska jag la dra och fortsätta med broschyrerna
om ett företag som fyller 10 år..... (Gäsp?)
Ha det göttans!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0