Beyonce på Tyra Show!


Jag hade ett möte med skolan i måndags..
Jag ska gå lite i skolan och ha några lektioner hemma..
Anyways, så gjorde nyss klart min svenska/engelska här hemma,
nu satte jag mig för att titta på The Tyra Banks Show.
Då såg jag att ♥Beyonce♥ var där idag! Och jag missade halva!
En tjej som hette Jaeda och har MS, kom nyss på och hon älskade ♥Beyonce♥ Och hon fick träffa henne!
Ni kan inte fatta hur avundsjuk jag är! :'/
Både ♥Beyonce♥ och Tyra.. Jag som missade ♥Beyonce♥ för två år sedan och för 8 dagar sedan också när hon var i Stockholm... :(
Jag älskar henne och jag lyssnar på henne minst en gång per dag för hon är så himla bra! Jag önskar jag var där då...


Tyra Banks och ♥♥Beyonce!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0