Dansuppvisning Dag 1.

Idag kl. 12.15 så var jag på scenen med min dansgrupp och repeterade och våran
danslärare var oh so proud! Hon tyckte att det inte syntes att vi bara gick steg 1. Det
kändes bra att höra. Även om jag har en bakgrund som både cirkusartist, barngymnast,
dansare och cheerleader.
Men nu går jag på streetdance, det gjorde jag inte sist jag gick på dans.
Iallafall så är jag inte redo att sätta igång som daglig bloggare ännu. Och varför är av
personliga själ som jag helst vill hålla för mig själv och inom min närmaste krets.
Och till dom som går i min klass, eller mina vänner osv... Jag känner mig inte redo
att återvända ännu. Men jag kommer under maj månad. Det måste jag!
Men iallafall, idag kl. 17.00 så är det dags för första uppvisningen.
Och imorgon är det dags igen, 2-3 gånger, för mig och min grupp. Streetdancen
är kul, i love it, men jag saknar fortfarande cheerleadingen av hela mitt hjärta!!
Nu måste jag gå, men jag skriver kanske ikväll efter uppvisningen. Vi får se.
Jag hoppas iallafall att alla har det bra och njuter av försommarsolen.

Puss&Kram, Sanna!


(ES - Jag är så glad att ha dig tillbaka i mitt liv!<3)


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0