Hemmaskola igen.


Idag har jag lite saker att göra igen. Jag ska göra mer svenskauppgifter och två bilduppgifter. Efter det måste jag duscha, sedan ska jag packa min resväska för helgen och sedan ska jag platta håret innan jag går in i mitt tomma, ekande rum och kikar lite på tv innan jag ska sova. Allt i mitt rum är nämligen nerpackat i stora flyttlådor och den enda kvar är i princip sängen och min tv + DVD. Så jag brukar chilla därinne framför en film innan jag går och lägger mig och läser boken "Om jag kunde drömma" tills jag somnar - Ja, jag vet... Jag har blivit en i mängen av alla dessa Twilight böcker..

Angående att jag ska packa min resväska för helgen är för att imorgon åker jag, mamma, pappa, faster, farbror + alla kusinerna ner till Småland. På lördag har vi nämligen en stor släktträff med alla från min farmors sida. På söndag åker vi  hem igen. Beroende på när vi kommer hem så ska jag baka en paj till mamma. Ni har väll inte glömt bort att det är mors dag då??

Och nästa vecka kommer det ack så omtalade sommarlovet till min stad.
(På teven idag btw, så sa dom Ne-Yo och på översättningstexten hade dom skrivit Neo XD)

Gotta go!


Otroligt talangulla & vackra fröken Knowles får pryda detta inlägg!♥♥


P.S Ni missade väll inte när Robert kom till The Tyra Banks Show & fick Tyra att joina familjen Cullen? ;) D.S


"I want you to bite me Robert"


Miljontals fans över hela världen väntar tills denna efterlängtade film har
premiär!

Make My Day Sweetness
Postat av: stjärna

Hey ny blogg !

http://evelinastjarna.blogspot.com/



Länka den ist & nu blir de den som gäller :)

2009-06-07 @ 17:03:54
URL: http://evelinastjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0